Tränaaaaa

nu har jag bestämt mig för att ta tag i mina 4 kilo som jag gått upp!
Ska ner dom, och sen känna att jag själv är nöjd med mig kropp och kan visa mig i bikini. Räknade ut att mitt BMI för tillfället ligger på 22,3 vilket är nära undervikt, men uträkningen ser ju inte hur jag ser ut, den mäter ju bara på vikt och längd, inte på om vikten är muskler eller fett?

Har några saker att göra:

- Dra ner på mjölkprodukter.
- Inte äta för tungt på kvällen, däremot mer på morgonen
- Minska andelen snabba kolhydrater.
- Vara sparsam med salt i maten, vilket binder mycket vatten.
- Äta mer kostfiber. Gott om fibrer finns i t. ex frukt, grovt bröd och quorn.


- Promenera på morgonen 20-45 minuter.
- Boka in några dagar i veckan med raska promenader


Har gjort upp en ungefärligt schema över vad jag ska göra


Måndag:
Rask promenad på morgonen
Rask promenad med jessica 1 timme
Sittups


Tisdag:
Rask promenad på morgonen
Rask promenad med jessica 1 timme
Sittups
Idrott 1 timme


Onsdag:
Rask promenad på morgonen
Rask promenad med jessica 1 timme
Sittups


Torsdag:
Rask promenad på morgonen
Rask promenad med jessica 1 timme
Idrott 1 timme
Sittups


Fredag:
Rask promenad på morgonen
Träna hemma med musik minst 1 timme
Sittups

Nu känns det bättre :)
Kom igen nu Michelle! Du klarar detta!!!!

Dagens:

+ Går till att jag tagit tag i träningen

- Går till Kebabpizzan jag åt idag =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0