Skola igen

Var hemma igår
från skolan, men nu är jag tillbaka igen! Känner mig bättre, men är inte fullt frisk. Snart är det helg, och på fredag är det Kiss med Katta :) <3 I´m löööving it :) Idag blir det en soft dag i skolan . Kände för att klä mig lite sommrigt så jag tog på mig mitt nyta Gina tricot linne (turkos), mina nya gina tricot leggins och en svart kjol. SEXY :)

Lite planering.
På fredag är det Kiss. Nästa vecka i skolan blir det inte mycket lektioner, slutar på torsdagen. Helgen som kommer efter nästa vecka är Gnesta-helgen (gnestadagen) och på söndagen drar jag till Grekland, Rhodos med familjen :) Sen när jag kommer hem efter en vecka där så fyller jag 18, sen börjar jag jobba som servitris med Jessica resten av sommaren. Ikväll blir det träna Agility med pappa :)

Känns skönt att ha lite planerat :)

Dagens (än så länge)

+ Vädret och att jag snart är frisk

- Skavsår =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0