Måndag igen

Ja då var det måndag igen.

Skola, helt ok, förutom att jag var sjukt trött!
I lördags var jag på bastukväll ensam tjej med killarna. Det var riktigt roligt! Filmade kvällen också :) Gjorde en videoblogg hela dagen igår, till skolan. Den blev super :) Idag jobbade jag, Bea, Dilan och Matilda med våran Aniken teater. Eller ska jag säga att Jag (Afrodite), Hera och Athena jobbade med den :) Den blir super den med :)

Imorgon
Ska min underbara (inte alltid) sötis katt opereras, hon ska operera bort äggstockarna. Det går säkert bra :)

Har inte så mycket att skriva för tillfället. Kände bara att det var ett tag sen nu :)


Ha de Gött!

Dagens:

+ Går till att vi äntligen bokat tid för operationen

- Går till tröttheten

Kommentarer
Postat av: Matilda/Athena

Ja, jag fick ju inte heta mitt eget namn som alla andra fick göra ;) Haha :)

2008-05-25 @ 14:40:53
URL: http://kendra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0