Lalalalala..

Jag vet, kärleken är stark
Jag kan leva var som helst
Om du finns där bredvid mig
Som träd bryter genom mark
Blommorna slår ut
Når du mig tillslut
Kärleken är stark
 

Ja?
Helgen då, den har jag tillbringat med jessica.
Sov hos henne mellan fredag och lördag
Sen på lördagen blev allt knas.
Firade Johnny hemma hos hans föräldrar med god mat och lekar.
Sen drog vi in till Gnesta och fortsatte hos Johnny. Sen plötligt ringer Jonne.
Jag drar med Mia upp till Jonnes föräldrar, där sitter (Fanny)? och Therese med Jonne.
Tillbringade lite tid där sen gick vi hem.

Mår inte så bra idag.
Nej, precis, kortfattat!

Allt snurrar
Känns som om jag inte kan påverka någonting,
Jag ska nog fortsätta bara gå rakt fram på min stig i livet, utan att ta genvägar :)

Sitter just nu
Hemma hos mamma och pappa utomhus med datorn och dricker kaffe :)
Hundarna sitter och tittar på mig sweeeeeetyyypiiieesss :) <3

Nej nu måste jag sluta.

Dagens:

+ Går till Vädret

- Går till att jag är virrig och seg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0