Fy fan =(

Trots att
jag är jätte superdunder förkyld så gick jag till skolan imorse. Pga vår svenska redovisning... snacka om jobbig dag, usch och fy och blä... aldrig mer. Min näsa är alldeles förstörd pga allt snytande, och min hals gör ont pga allt hostande. Nej, jag orkar verkligen inte vara sjuk. Diskade nyss dessutom ett helt mount everest berg...kämpit.

Har sovit mest
sen jag kom hem... inget har hänt som har varit positivt än så länge. Hoppas på något som räddar min kväll. Fick ju lov att strunta i agilityn pga att jag är sjuk, bajs också! Jag vill ju komma med mina nya Gina kläder till skolan imorgon, men det är ju inte så snyggt när man har en rödsprängt näsa =/

Nej, skit säger jag bara!

Dagens:

+ Redovisningen gick bra

- everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0