Fredag.

Är i skolan
Fick läsa en antik teater på svenskan med rollspel, väldigt kul :)
Sen händer inte så mkt mer idag, har rörlig bild nu, men inte är det rörligt här.
Sen matte, sen åka hem (hem? vart är hem?)

Ikväll
blir det talang 08 med familjen och sen träffa vänner.
Får se hur det blir, hoppas på en lyckad kväll iaf.

Lördagen
är placerad hemma hos Johnnys föräldrar med mat och aktiviteter.
Hoppas det blir lyckat där med.

Sen är helgen slut och skolan rullar på igen.

Min mage mår inte bra.
Med tanke på alla känslor som rullar fram och tillbaka, det finns inget stopp. Ena sekunden är jag glad och älskar livet och andra sekunden grubblar jag och ängslan och oro plågar mig. Jag vill få ett slut på detta, nu på en gång. Men det går inte. Inte än, inte nu.

Längtar till sommaren
Då jag och Jessica ska jobba på Mörkö, längtar också till Grekland.
Förlåt alla minna vänner för att jag inte har varit den roligaste den här veckan
Men jag är inte på topp, och jag har mycket att tänka igenom, hoppas det är förståligt.

YOU CUT ME OPEN

Dagens:

+ Vääädret <3<3<3

- Gott och blandat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0