Från det ena till det andra

Mitt liv känns just nu som en karusell, virvelvind eller nåt.
Ingenting speciellt hände i skolan, förutom saknaden.
Sen när jag kom hem hände det en massa...
MC Donald´s ringde och sa att jag får jobba där
Jag ska på jobbintervju på Mörkö imorgon
Och jag ska på DIF - HIF imorgon med katta, bestämdes idag.
Och i och med att jag blev så glad så ville jag bara flyga in i min älskades armar
men det går ej...

Jag får se hur jag ska hinna med allting och vilket jobb jag tar...
ena sekunden hade jag inget jobb och mådde skit, och nu måste jag välja :P

Lite snurrig och okoncentrerad just nu.. faktiskt.

I never thought youd let it get This far, boy

Is it all just wasted time?
Can you look at yourself
When you think of what
You left behind?

You said you´ll never let me down


Dagens:

+ Går till att jag ska på match imorgon!

- Går till känslor, stress & Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0