Eurovision?

Nu lägger jag nog ner detta!
Är inte alls lika intresserad av Eurovision song contest längre. Jag menar, Ukraina, grekland och Armanias låt var i stil med Charlottes låt. Dom hamnade som redan uträknat högst upp under röstningen, men vad hände med Hero? Folk hade glömt bort vår låt. Jag är redigt besviken på våra grannländer. Norge, Finland, Danmark & Island, gå och dränk er! På en jävla gång! Far och flyg!

Nej, det finns ingen eurovision längre.
Mer och mer grannröstningar, det handlar inte längre om hur bra låten är. Tyvärr. Ryssland (grattis btw, men ni sög) dom la ner mest pengar på deras bidrag, undrar om dom hade vunnit utan sin skridskoåkning? Nej, det hade dom troligtvis inte! Är det en bra tävling? Att en skit dålig låt vinner pga bra grafik? Nej.

Grattis Daniil :)
Vill inte till skolan imorgon =/

Men för att
komma in på något annat. Jag sov inte mycket inatt. Blev förkyld och hade nästäppa hela natten, så jag är skit trött och less. Men fick nyss min efterlängtade närspray av pappa <3

I fredags
Hade jag jonne och katta en skitmysig kväll med grill och god dricka. Tack för det! Ni är bäst!

I torsdags
Hade vi friluftsdag med skolan, Tack Dilan och Bea för en underbar förmiddag på skansen. Vi hade jävligt roligt. Sen skulle vi tampa trampbåt på vattnet. Vi satt en hel klass, det var en som saknades på en trampbåt ;) rätt ballt. Det var jag, Bea, Dilan, Johan och Daniil. Det var bara Frenchy som saknades. Jag räknar inte Anna och Frida som två i vår klass. Dom är ju fan aldrig i skolan heller. och Frida ska ändå byta. Men tack klassen för en skitrolig åktur :) <3

Nu ska jag
ta det lugnt och plugga hela dagen.
Wish me luck!

Helgens:

+ Fredagen med Jonne och Katta, och friluftsdagen!

- Eurovision Song Contest och min förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0