0 - 2

Här é Hammarbys A-lag
Här är Hammarbys fans
Alla kommer från söööder
Och vi älskar Hammarby


Dif - Hif slutade 0 - 2

Vilket draaag sista halvlek, underbart kul att se, visste att vi skulle klara gårdarna :) <3

Träffade Denise och hennes kompis i stan, de var kul att se Denise igen :)
Sen träffade vi Jonne, åt mat, åkte till Råsunda. Allt kändes fel, inte som det ska, jag var lixom inte riktigt inblandad i gänget. Inte så ofta man ser Denise, men det var visst någon annan som var mer intressant än jag. Det är mycket jag inte förstår, folk låtsades som om ingenting hänt. Kändes skit... Som om jag var den enda som brydde sig om situationen och saknaden.

Men vi vann ju :)
Och det var huvudsaken den kvällen :)


Var liite jobbigt att ta sig hem sen.
Katta och jag frågade en polis vart pendeltåget går (hade inget lokalsinne)
Men han sa att vi skulle ta tunnelbanan. Så vi trängde oss igenom folkmassan fram till dörrarna vid tunnelbanan. Där stog poliser och stängde dörrarna. Då blev folk galna och slog sönder rutor, skrek, slogs m.m och Katta och jag stog Mitt I Smeten =S Tillslut föste poliserna ut alla från tunnelbanan, så det var bara att gå 20 minuter till Pendeltåget. Kom hem med sista tåget (TUR) Har lite ont i kroppen idag.

Imorse fick vi starta dagen med gympa
Vi skulle kolla våran maxpuls, vilket betyder att vi skulle springa 2 kilometer non stopp, Ja, jag är SLUT i kroppen. Fyfan vad jobbigt det var =S Men skönt efteråt. Snart ska vi åka till SVT med klassen på studiebesök :) Äta glass i stan och så innan, trevligt <3

Vardagen ser annorlunda ut, and that sucks =(

Var på jobbintervju igår
på Mörkö, det är så vackert och mysigt där, jag tog jobbet, lätt! Tackade nej till Mc Donald´s. Så jag ska jobba hela sommaren som servitris på Mörkö med gratis boende och med min bästa väninna Jessica <3 Oförglömmlig Sommar. Jessica, glöm fortis och bimbo sommaren 2004, nu är det servitriser SOMMAREN 2008 :) <3
Fick dessutom jobba extra på Vita Villan i Gnesta (pizzeria) Med Jessica där med :)<3

Jag vill inte åka härifrån
Då påminns jag om den nya vardagen, vill inte...

Men nu har jag inte så mkt mer att säga.

Dagens:

+ Går till matchen & Mörköjobbet

- Går till vardagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0