Lite bättre

Är lite mer på fötter igen
men det blir alltid värre framåt natten som man brukar säga. Nej, allt är inte topp topp just nu med mitt eländiga liv. Men alla har väl sina ups and downs? eller är det inte så? Trodde väl det :) Men fan, nu ska man sitta ensam en stund i lägenheten och skriva blogg, sen ska jag sova ensam i lägenheten. Usch, börjar få lite rädsla för det igen. Inbillar mig ju hela tiden om att det låter och har sig överallt bakom mig. Men vem fan skulle ha kommit in här undertiden jag var hos Jessica? Ingen, Michelle, just det! Ingen! Men fan, jag stänger av Kalomoira på datorn och sätter på tven istället!

Upp och jobba
imorgon, ska vara på skansholmen klockan 12:00 och ha jour till klockan 17 då jag börjar jobba på riktigt. Slutar 22.00 och ska då sova över där. Börjar med jour igen på onsdag, sen vet jag ej om jag jobbar på torsdag. Hoppas det. Får mitt schema imorgon, så då vet jag. Vill ju jobba så mycket som möjligt. Dessutom är det ju roligt :) Jag är inte en hora som bara gör det för pengarna ;)

Tråkigt att älskling inte är här, saknar dig redan honeypie <3

Har filmat lite
på en ny film med Jecci och Petra idag. Det var kul, men det är som vanligt segt till en början. Får se hur det blir med den. Vill ju självklart att vi blir klara med den. Sen är det ju alltid roligt att redigera :) Blev klar med Rhodos videon igår. Den blev suuper <3

Neeeeej
den skalliga gubben på tv 4 som snackar om vädret sa precis att det inte är 100 att det blir fint väder imorgon. Gubbjävel! Ska jag få kunder på jobbet så måste det vara fint! Vi har uteservering ;) Regn imorgon bitti, sen drar som tur var regnet iväg framåt dagen. På onsdag ska det tydligen bli fint väder, det hoppas jag verkligen för din skull gubbe ;)

Ja, nu undrar dom på tven vilket lag som jag tror vinner EM, jadu, svårt att säga :P men inte fan är det Sverige, haha!
Och nu är det American Idol, kul kul.

Ska faktiskt kika lite på olika bloggsajter på internet *syndare* haha :)


Dagens:

+ Filmen som kom igång

- inre känslor

Kommentarer
Postat av: Jonne

Älsklingen, nu är det jag som sitter själv i vardagsrummet.

dock hör jag inga konstiga ljud, men iaf.



Sköt dig på jobbet och ring när du får tid

2008-06-24 @ 19:54:28
URL: http://slangens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0