Sjuk igen

Orkar inte vara sjuk igen =(
Hur länge var jag friskt mellan? Högst två dagar. Det är inte rättvist. Huvudvärk, bihålevärk, hosta och snuva. Tur att vi är lediga från skolan idag, då slipper jag frånvaro. Och jag ska tydligen in till Nyköping med pappa sen och göra ngt med mina tänder, (tandläkaren) hoppas jag ska få ta bort min tandställning. =) Jag låg i sängen nyss. Har haft skit jobbigt med att sova hela natten. Men nu var det riktigt riktigt varmt i sängen. Jag kunde inte krama en kudde eller ha täcke på mig. Jättejobbigt så det var bara att gå upp...

På Söndag
Åker jag till Grekland och jag ber till Gud om att jag är frisk då! Jag tackar gudarna för att jag lyckades vara frisk på Kiss konserten :) Och sen vill jag ju självklart vara frisk på Gnestadagen (lördag) då jag ska jobba hela dan. Och fredagen är raj raj, och torsdagen slutar skolan. Jadu :)

Nu ska jag försöka få tag på pappa och Jessica.


HaDe!

Dagens:

+ Vädret

- Förkylning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0