Rhodos

Tjena!

Just nu sitter jag på ett internetcafé på Rhodos i Grekland :) Har varit här i en vecka snart. Hemfärd imorgon! Det ska bli både skönt och tråkigt. Men saknar ju alla hemma i Gnesta. Dessutom saknar jag lite svalka. Fasen va varmt det är idag. varmaste dagen idag faktiskt. Var nyss vid stranden i 3 timmar. Badade mest, gick knappt å sola. Och brun är jag :) Äntligen fick jag känna på att vara riktigt brun, har svårt för det annars.

Har varit lite överallt denna vecka.
I Rhodos stad, Faleraki och i kallithea. Köpte skor i Faleraki och pressent till Jecci och Jonne i Rhodos stad. Sorry mina andra vänner, men det är skit dyrt här nere. Så kunde inte köpa till alla! Eller, det är lika dyrt här som i Sverige. Tråkigt men sant.

Igårkväll
satt jag med Channa och pappa ute vid hotellets bar och drack drinkar. Vanilla Sky och Aloe Vera. Svingott :) det blev 120 kronor för dom två, de fick jag betala själv. Men det var det värt!

Såg fotbollen här i Tisdags också, de var najs :)

Känner att jag behöver dricka
mår jävligt illa. Har nog inte druckit tillräkligt idag. Ikväll blir det att äta ute med familjen, en sista stund här i Grekland innan hemfärd imorgon vid klockan 12 eller så. Är hemma i Gnesta runt klockan 9 på kvällen imorrn. Tråkigt att ingen är inne på msn nu =( när man väl betalat 2 euro för att få sitta i en halvtimme vid datorn.

Fyller 18år på Tisdag :) Grattis till mig då! Då blir det att röja med Katta och Jessica <3<3<3<3

Nej, nu ska jag surfa runt lite den sista tiden jag har på datorn!

Heiippa!

Veckans:

+ GREKLAND

- Ingenting :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag är helt sjukt avundsjuk på dig för att du är utomlands! Hela den här veckan har varit pissväder, du har inte direkt missat något. Vi måste ses något i sommar, tänkte på dig och Bea häromdagen. Saknar er! <3

2008-06-14 @ 23:57:35
URL: http://kendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0