18 år idag

Hipp Hipp Hurra!
Idag fyller jag, Maria Michelle Melina Wedin 18 år :)

Firade igår med Jecci och Katta med en vinare på balkongen till klockan 02.00 :) Tack för en rolig kväll tjejer <3 Nu är det så mycket som händer. Inte mycket har hänt idag, men senare så jävlar!

Saker jag MÅSTE göra:

1. Kryssning med Jecci (oavsett om vi är ensamma eller ej)
2. tatuering (Kolibri)
3. Hål i tungan (får vänta ett tag)
4. Utomlandsresa med tjejerna (2009, 2010)

Idag har jag varit med Jecci hela dagen :) You are my little girl babe<3
Kom hem ifrån Grekland i förrgår. Saknar, det är ju fan regn här i sverige :P

Senare blir det fika med tårta med familjen :)<3

Tattoo
Jag måste tatuera mig, det är bara ett måste, hur ont det än gör. Och jag har en del saker klara för mig. Tillexempel att jag ska ha en Tatuering på en Kolibri, fågeln som är den vackraste i världen. och sen måste jag ha Blommor som klättrar upp från mitten av ryggen upp till vänstra skulderbladet. Inte så stor, bara fin :) Sen är en dröm att få tatuera in min älskade Mikael Svenssons datum för födelse och död. Vill ha honom med mig för resten av livet, bära med mig honom. Det blir nog nere vid foten, vristen typ.

Tatueringen jag vill ha

ja, det känns skönt att vara 18 år, äntligen!
Heippa!!

Dagens:

+ Min födelsedag <3

- Regn, regn och åter regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0